<
PC Aréna Kft. Általános szerződési feltételei megváltoztak!
A új Általános szerződési feltételek elfogadásához kattintson az "Elfogadom" gombra. A hatályos Általános szerződési feltételek-ért kattintson.
Elfogadom
A pcarena.hu oldalak cookie-kat (sütiket) használnak!
A cookie-k fontosak az oldal megfelelő működéséhez, segítséget nyújtanak a felhasználói élmény fokozásában. Az oldalon használt sütik emlékeztetik a bejelentkezési adataira, és biztosítják a biztonságos bejelentkezést, statisztikai adatokat gyűjtenek az oldal funkcióinak optimalizálásához.
A cookie-k elfogadásához kattintson az "Elfogadom" gombra. További információért olvassa el az Adatvédelmi szabályzatot.
Elfogadom
Hívj minket: +36 70 702 73 62
0 termék, 0 Ft
Kosár
Termék Mennyiség Összesen
Bruttó végösszeg: 0 Ft
Tovább a kosárhoz
-->

 Információk
Kik vagyunk?
+
A PC Aréna hazánk legnagyobb, professzionálisan felújított számítástechnikai eszközöket és alkatrészeket forgalmazó kereskedése. Nálunk olyan márkás, felújított gépeket talál, melyekkel gond nélkül megy a munka és a szórakozás. A felújított PC vagy notebook olyan használt számítástechnikai eszköz, melyen elvégezték az adattörlést, a teljes körű tesztelést és az esetleges kisebb hibák javítását.

Minden felújított számítógépünkhöz eredeti, legális, jogtiszta Windows, Office és vírusirtó szoftvereket kínálunk kedvezményes áron.

Kérj tanácsot tőlünk ingyenesen, és válogass a több ezer raktáron lévő prémium termékünk közül, az új gépek árának töredékéért!

Rendelés, vásárlás
+
  1. Rakd kosárba a kiválasztott terméke(ke)t,
  2. Add meg a szükséges adatokat (pl. számlázási és kiszállítási cím), vagy lépj be az oldalra
  3. Válassz fizetési módot,
  4. Véglegesítsd megrendelésed!

  • Hamarosan e-mailben kapni fogsz egy értesítőt a megrendelésedről,
  • Személyes átvétel esetén, mielőtt elindulnál átvenni a csomagot, - a várakozások és torlódások elkerülése érdekében - kérünk, várd meg az általad rendeléskor beállított átvételi időpontot, vagy a foglalásba helyezésről kiküldött értesítőnk utáni minimum 2 órát,
  • Amennyiben kiszállítást kértél, abban az esetben a csomag feladásakor küldünk egy tájékoztatót a rendelésedhez tartozó fuvarlevélszámmal, mellyel a csomagkövetés oldalon nyomon követheted a csomagod.

Az adatok pontos kitöltése érdekében a vásárlás folyamán további segítséget fogunk nyújtani, ami az adatbeviteli lap jobb oldalán lesz látható.

Felhívjuk szíves figyelmed, hogy - személyes átvétel és futárszolgálattal történő kiszállítás esetén is - a megrendelő köteles a termék és a csomagolás sértetlen állapotát ellenőrizni átvételkor!

Vásárlással kapcsolatos további információkért olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket!

Windows, Office 365, G Data beszerzéséről, telepítéséről segítséget a Tudástárunkban találsz!

Adataid kezeléséről bővebb információkat Adatvédelmi tájékoztatónkban olvashatsz.

Amennyiben termékcserét eszközölnél lezárt megrendelésedben, írj egy levelet az ugyfelszolgalat@pcarena.hu e-mail címre, vagy hívd a +36-70-702-73-62-es telefonszámot.

Regisztráció előnyei, menete
+
Weboldalunkon bárkinek lehetősége van regisztrálni, akár magánszemély, akár cég. A regisztráció előnye, hogy a felhasználói fiókban el tudjuk tárolni a rendeléshez szükséges adatokat, ezáltal nem kell minden alkalommal begépelned a szükséges információkat, mint például a számlázási és szállítási adatok, a kapcsolattartó neve és elérhetősége.

A regisztrált fiókodban lehetőséged van megtekinteni rendelésed állapotát, valamint szintén ott nyílik lehetőség az esetleges garanciális bejelentésre is.
Jótállási igényt - a termék és a folyamat nyomon követhetősége érdekében - kizárólag regisztrációval tudsz érvényesíteni!

Ezen felül a regisztrációval feliratkozhatsz hírlevelünkre is, melyben értesülhetsz legfrissebb akcióinkról, kedvezményeinkről, cégünkkel kapcsolatos eseményekről, valamint egyéb információkról, mint például az ünnepi nyitva tartás.

Regisztráció
Regisztrálhatsz a hagyományos módon, adatok beírásával, de ha rendelkezel Facebook, vagy Google fiókkal, akár az ottani adataiddal is elvégezheted a regisztrációt. Amennyiben az átvett adatok hiányosak, úgy lesz módod azokat pótolni.

Regisztráció törlése
Felhívjuk figyelmed, hogy a törléssel kizárod magad az oldalról, utána már nem férsz hozzá a korábbi rendeléseidhez, nem tudod az esetleges jótállási ügyeid intézni, valamint elesel minden olyan kedvezménytől, ami regisztrált ügyfeleinket illeti meg!

Amennyiben úgy gondolod, hogy már nincs szükséged a weboldalunkon történt regisztrációdra, törölheted fiókod. Ezt megteheted az oldalra belépve, a saját fiókodban az Adatmódosítás lapon, a "Profil végleges törlése" lehetőséget választva.
Hírlevél
+
Akcióinkról és egyéb információkról hírlevelünkben tájékoztatunk! Hírleveleink a kiküldéskor érvényes árakat tartalmazzák, az éppen aktuális árakról tájékozódj honlapunkon, vagy keresd értékesítő munkatársainkat.

Hírleveleinkre feliratkozhatsz, ha regisztrálsz weboldalunkon.

Amennyiben már nem kéred hírlevelünket, akkor az abban található "Leiratkozom" linkre kattintva, illetve a személyes, PC Aréna fiókodban, az adatmódosítás lapon is elvégezheted a leiratkozást, de ezzel nem az éppen aktuális levélről mondasz le, hanem a további tájékoztatókról a jövőben.
Rendelés lemondása, elállás joga
+
1.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezése alapján a Fogyasztót megilleti az indoklás nélküli elállás joga.
a)
A Fogyasztó indokolás nélküli elállási jogát a
(i)
Terméknek,
(ii)
több Termék adásvételekor, ha az egyes Termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott Terméknek,
(iii)
több tételből vagy darabból álló Termékek esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
(iv)
ha a Terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az
első szolgáltatásnak a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a Terméket kiszállító személytől eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül gyakorolhatja.
b)
A Fogyasztó elállási jogát az Adásvételi Szerződés megkötésének napja és a Termék átvételének napja között is gyakorolhatja.
2.
A Fogyasztó indoklás nélküli elállási jogát
a)
az Általános szerződési feltételek mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy
b)
az erre vonatkozó egyértelmű - a Szolgáltató felé, az általa megjelölt elérhetőségek valamelyikére (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) eljuttatott - nyilatkozat útján gyakorolhatja.
3.
A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog számítógépes szoftver példányának adásvétele esetén, ha a Termék csomagolását az átadást követően a Fogyasztó felbontotta.
4.
Ha a Fogyasztó az elállásra vonatkozó rendelkezéseknek megfelelően az Adásvételi Szerződéstől eláll, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 (tizennégy) napon belül, a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon - haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül - visszatéríti a Fogyasztó által megfizetett teljes összeget. A Szolgáltató a visszatérítésre a Fogyasztó által igénybe vett fizetési módtól eltérő más fizetési módot is választhat, azonban ehhez a Fogyasztó kifejezett beleegyezése szükséges. A Szolgáltató visszatarthatja a Fogyasztó által megfizetett teljes összeget, amíg a Fogyasztó a Terméket vissza nem szolgáltatja a Szolgáltató részére vagy a Fogyasztó nem igazolja kétséget kizáróan a Termék visszaküldését a Szolgáltató részére.
5.
Ha a Fogyasztó az Adásvételi Szerződéstől az előírt határidőn belül eláll, köteles a Terméket a Szolgáltató részére haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni. A Termék visszaküldése abban az esetben minősül határidőben teljesítettnek, ha azt a Fogyasztó a visszaküldésre nyitva álló határidő lejárta előtt megküldi. A Fogyasztó köteles viselni a Termék visszaküldésének közvetlen költségeit.
6.
Szolgáltató – a készlettől függően – jogosult indokolás nélkül megtagadni a Megrendelés teljesítését vagy az abban szereplő Termékek mennyiségétől kevesebbet visszaigazolni. Erről a Fogyasztót telefon vagy e-mail útján értesíti, és helyettesítő terméket ajánl. Ilyen esetben a Szolgáltató a Fogyasztó által már kifizetett, azonban az Eladó által vissza nem igazolt Termékek vételárát a Vásárló részére haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti.
Ügyélszolgálati e-mail cím: ugyfelszolgalat@pcarena.hu
Fizetési módok
+

Készpénz, bankkártya, utánvét, előre utalás.
Kérünk, előre utalás esetén mindenképpen várd meg ügyintéző kollégánk e-mailes visszajelzését, melyben szerepel az átutalásos számla másolati példánya (az első, eredeti példányt majd a csomaggal együtt kapod kézhez). A fizetést csak ezen számla megérkezése után indítsd el, köszönjük! A folyamatot gyorsíthatja, ha egy utalási bizonylatot válaszként visszaküldesz számunkra, ellenkező esetben tolódhat a kiszállítás, mivel a beérkezett összegeket csak minden munkanap reggelén áll módunkban feldolgozni.

Készpénzes fizetés
A rendelést személyes átvétel, vagy utánvéttel történő rendelés esetén van mód készpénzben kiegyenlíteni.

Bankkártyás fizetés
Átvételi pontunkon és a weboldalon is van lehetőség bankkártyával fizetni.

Banki átutalásos fizetés
Rendelésed banki átutalással is kiegyenlítheted. A rendelés beérkezése után számla másolatot küldünk az általad megadott e-mail címre. A számlán megtalálható a bankszámlaszám és a pontos összeg.
Utalás esetén kérünk a közlemény rovatban tüntesd fel a kiküldött számla számát. A csomag feladása csak az ellenérték beérkezése után fog megtörténni.

Bankszámlaszám: UniCredit Bank 10918001-00000057-34870002

Utánvétellel történő fizetés
Utánvéttel kért kiszállítás esetén a futárnak csak készpénzzel lehet fizetni. 

Átvételi lehetőségek
+
Személyes átvétel
Személyes átvétellel történő rendelés esetén, a rendelés feladásától számítva, öt napos foglalás lép életbe. Amennyiben addig nem jelentkezel a megrendelt termékekért, sajnos nem áll módunkban azokat tovább tartani. A foglalási idő leteltéig viszont bármikor módosíthatod vagy törölheted megrendelésed.

Személyes átvétellel leadott megrendelés átvehető a központi telephelyünkön (2142 Nagytarcsa, Neumann János u. 4.).
 
Futárszolgálattal történő kézbesítés - akár 24 órán belüli szállítás*
A rendelésed kérheted házhozszállítással is.

A hétfőtől csütörtök 16.00 óráig, valamint a pénteken 13.00 óráig beérkezett rendeléseket 2 munkanapon belül, a vásárlás során az általad megadott szállítási címre kézbesítjük.

A kiszállítás díja bruttó 65.000 forint feletti vásárlás esetén ingyenes.

Csomagod kérheted 24H szállítással kézbesíteni, így az általad vásárolt eszközt akár már a következő munkanapon használhatod.*

* A 24 órás kiszállítás eltérő díjszabással kerül kiszámlázásra. Szállítási díjainkról bővebb tájékoztatást a szállítási információkat tartalmazó súgó menüpontban találhatsz! Az alapdíjas kiszállítás határideje 2 munkanap.

A csomagkiszállításban a Express One (Trans-O-Flex) és a GLS Hungary segít nekünk.

A Express One (TOF)-ügyfélszolgálati telefonszáma: +36 1 8 777 400
A GLS Hungary ügyfélszolgálati telefonszáma: +36 1 802 0265 / +36 20 890-0660
Szállítási információk, díjak
-
Kiskereskedelmi vásárlóink az alábbi szállítási módok közül választhatnak:

A hétfőtől csütörtök 16.00 óráig, valamint a pénteken 13.00 óráig beérkezett rendeléseket 2 munkanapon belül, a vásárlás során az általad megadott szállítási címre kézbesítjük.

A kiszállítás díja bruttó 65.000 forint feletti vásárlás esetén ingyenes.

Csomagod kérheted 24H szállítással kézbesíteni, így az általad vásárolt eszközt akár már a következő munkanapon használhatod.

Kiszállítási díjainkról az alábbi táblázatból tájékozódhatsz.

Szállítási és utánvételi díjak
Rendelések beérkezési ideje:
Hétfőtől csütörtökig 16.00 óráig és pénteken 13.00 óráig
Vásárlás és szállítás típusa Szállítási díj
bruttó 65.000 Ft alatti vásárlás esetén
Szállítási díj
bruttó 65.000 Ft feletti vásárlás esetén
2 munkanapos kiszállítás 1.250 Ft ingyenes
1 munkanapos kiszállítás 2.000 Ft 2.000 Ft
Utánvét díja 508 Ft -
Előre utalás költsége - -

Az áraink az ÁFÁ-t tartalmazzák!

Cégünk futárszolgálati partnere a Express One (Trans-O-Flex).

A Express One (Trans-O-Flex) ügyfélszolgálati telefonszáma: +36 1 8 777 400
A GLS Hungary ügyfélszolgálati telefonszáma: +36 1 802 0265 / +36 20 890-0660

A csomagkövetéshez látogasd meg a Express One csomagkövetés vagy a GLS csomagkereső weboldalt. A csomag feladása után e-mailben kapott fuvarlevél-azonosítót kell bemásolnod a szállító cég honlapján, a "Csomagkövetés"/"Csomagkeresés" menüpontban látható részbe, majd a "keresés"/"Számítás" feliratra kattintva megtudhatod, melyik szakaszban tart csomagod kiszállítása.

Felhívjuk szíves figyelmed, hogy - személyes átvétel és futárszolgálattal történő kiszállítás esetén is - a megrendelő köteles a termék és a csomagolás sértetlen állapotát ellenőrizni átvételkor!

Melyik futárszolgálat szállítja ki a csomagot?
+

Cégünk futárszolgálati partnere a Express One (Trans-O-Flex) és a GLS Hungary.
A Express One (Trans-O-Flex) ügyfélszolgálati telefonszáma: +36 1 8 777 400
A GLS Hungary ügyfélszolgálati telefonszáma: +36 1 802 0265 / +36 20 890-0660

Mikor érkezik a csomagom?
+

Utánvét és előre utalás esetén (az ellenérték beékezésétől számolva), hétfőtől csütörtökig a 16 óráig, illetve pénteken a 13 óráig beérkezett rendelések legkorábban a következő munkanapon kerülnek kiszállításra.*

A csomagkövetéshez látogasd meg a Express One csomagkövetés vagy a GLS csomagkereső weboldalt. A csomag feladása után e-mailben kapott fuvarlevél-azonosítót kell bemásolnod a szállító cég honlapján, a "Csomagkövetés"/"Csomagkeresés" menüpontban látható részbe, majd a "keresés"/"Számítás" feliratra kattintva megtudhatod, melyik szakaszban tart csomagod kiszállítása

* A 24 órás kiszállítás eltérő díjszabással kerül kiszámlázásra. Szállítási díjainkról bővebb tájékoztatást a szállítási információkat tartalmazó súgó menüpontban találhatsz! Az alapdíjas kiszállítás határideje 2 munkanap.

Honnan tudom, merre jár a megrendelésem?
+
A csomagkövetéshez látogasd meg a Express One (TOF) csomagkövetés vagy a GLS csomagkereső weboldalt. A csomag feladása után e-mailben kapott fuvarlevél-azonosítót kell bemásolnod a szállító cég honlapján, a "Csomagkövetés"/"Csomagkeresés" menüpontban látható részbe, majd a "keresés"/"Számítás" feliratra kattintva megtudhatod, melyik szakaszban tart csomagod kiszállítása.
Sérült csomag
+

Amennyiben a csomag sérülten érkezik, az átvétel pillanatában ezt a futárral jegyzőkönyvre vezesd fel, mert ennek hiányában fizikai sérülésből adódó esetleges problémára (törés, repedés) reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Felhívjuk szíves figyelmed, hogy - személyes átvétel és futárszolgálattal történő kiszállítás esetén is - a megrendelő köteles a termék és a csomagolás sértetlen állapotát ellenőrizni átvételkor!

Garancia, jótállás
+
A PC Aréna minden általa eladott termékre -a termék jellegétől függően- jótállást vállal!

A vonatkozó jogszabály [az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet] alapján a használt termékekre nincs kötelező jótállás.

A PC Aréna Kft. azonban ügyfelei érdekeit szem előtt tartva önkéntes jótállást vállal.

A részletekről bővebb felvilágosítást a Tájékoztató jótállási feltételekről dokumentumunkban olvashatsz.

Ki érvényesítheti a jótállási igényt?

Számla ellenében a termék mindenkori tulajdonosa, tehát nem csak az eredeti vásárló.

Garanciát érintő igényeket, a termék és a folyamat nyomon követése céljából, kizárólag számlával és regisztrációval lehet érvényesíteni!

Legtöbb termékünkre egy év jótállást vállalunk, ezzel is biztosítva Téged, hogy egy szakmailag az igényeidnek megfelelően felkészített, tökéletesen működő, felújított informatikai eszköz kerüljön a birtokodba.

Az általunk forgalmazott számítógépekre, monitorokra és laptopokra akár 36 hónap kiterjesztett jótállást vállalunk.

Az általunk vállalt jótállási időkről, valamint a kiterjesztett jótállás feltételeiről és díjairól bővebb felvilágosítást a Tájékoztató jótállási feltételekről dokumentumunkban olvashatsz.

Garancia kiterjesztés
+
A PC Aréna az elmúlt több, mint tíz év szakmai tapasztalata és a cégünknél alkalmazott tesztelési és minősítési folyamatok miatt önkéntesen vállalja, hogy garancia kiterjesztés lehetőségét biztosítja az Ügyfelei részére.

A jelzett időszakok a vásárlás időpontjára vonatkoznak. Jótállás (garancia) Kiterjesztett garanciaidő
3 évre
PC 1 év 13.900 Ft
TFT 1 év 11.900 Ft
Laptop 1 év 21.900 Ft
Nyomtató 1 év -
Alkatrész 1 év -
Új laptop akkumulátor 1 év -
Új termék 1 év gyári garancia
(akár 2-3 év)
Új alkatrész 1 év gyári garancia
(akár 2-3 év)
Szoftver - -
Használt laptop akkumulátor - -
Nyomtató forgó alkatrész - -

Az áraink az ÁFÁ-t tartalmazzák!

Felhívjuk szíves figyelmed, hogy jótállási igény, a termék és a folyamat nyomon követése érdekében kizárólag számlával és regisztrációval érvényesíthető!

További információkért olvasd el tájékoztatónkat jótállási feltételeinkről.

Garanciális ügyintézés menete
+
Felhívjuk szíves figyelmed, hogy jótállási igény, a termék és a folyamat nyomon követése érdekében kizárólag számlával és regisztrációval érvényesíthető!

Lépj be a weboldalunkon a saját felhasználói fiókodba, majd a fejlécen megjelenő "Garanciális ügyintézés" menüpontban, illetve a "Profilom" gombot választva, a megjelenő kék sávon található "Garanciális ügyintézés" menüpontban bejelentheted jótállási igényed.

Garanciális ügyintézés

Természetesen az itt megadott adataid is bizalmasan kezeljük.
Adataid kezeléséről bővebb információkat Adatvédelmi tájékoztatónkban olvashatsz.

Mi az első teendő, ha hibát észlelsz?

1)
Kérünk, hogy – ha még nem tetted meg – regisztrálj honlapunkon, és az ott található szervizjegyet töltsd ki! Ez azért szükséges, hogy minden információval rendelkezzünk Jótállási igényed teljesítéséhez.
2)
Saját érdekedben kérünk, hogy a hibát – további hibák megelőzése végett is – haladéktalanul jelezd! A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hiba késedelem nélkül közöltnek tekintendő.
3)
A jótállási igénnyel érintett terméken található összes adatod mentsd el egy másik adathordozón! Javítás, illetve csere esetén a PC Aréna Kft. az előzetesen külön adathordozóra nem mentett adatokkal kapcsolatban elszenvedett adatvesztésért felelősséget nem tud vállalni!

A garanciális ügyintézéshez a terméket behozhatod személyesen, de kérheted azt is, hogy futárt küldjünk érte. Utóbbi esetben kérünk, hogy a futár megérkezése előtt a terméket gondosan csomagold be és címezd meg részünkre (PC Aréna Kft. 2142, Nagytarcsa, Neumann János u. 4.).

Az elkészült terméket a fentiekhez hasonlóan átveheted személyesen, de kérhetsz futárszolgálattal történő kiszállítást is.

Felhívjuk figyelmed, hogy szervizünk csak a tőlünk vásárolt termékek garanciális ügyintézésével foglalkozik, nem tőlünk vásárolt, illetve garanciaidőn túli termékek ügyintézését nem vállalja!

Ha elakadnál, vagy nem tudod mit tegyél és kérdésedre, problémádra nem találsz választ sem itt, a "Súgóban", sem a "Tudástárban", keresd ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@pcarena.hu e-mail címen vagy a +36-70-702-73-62-es telefonszámon.
Garanciális információk - akkumulátor
+
Milyen működési idejű akkumulátort kapok a használt számítógépemhez / laptopomhoz?

Az akkumulátorok működési idejét egy tesztprogram olvassa ki a terheléses akkumulátor vizsgálat során. Akkumulátorok működési ideje tekintetében az alábbi lehetőségek fordulhatnak elő. Arról, hogy az általad vásárolt termékhez tartozó akkumulátor melyik kategóriába tartozik, a vásárláskor tájékoztatást kapsz.

1. kategória:
Akkumulátor nélkül értékesítjük a terméket.
2. kategória:
A termék nem működő akkumulátort tartalmaz.
3. kategória:
Az akkumulátor működési ideje 1-10 perc közötti.
Ennek jelentése: az akkumulátor legalább egy, de maximum tíz percig működőképes.
4. kategória:
Az akkumulátor működési ideje: 11-30 perc közötti.
Ennek jelentése: az akkumulátor legalább tizenegy, de maximum harminc percig működőképes.
5. kategória (30+):
Az akkumulátor működési ideje 30 perc feletti.
Ennek jelentése: az akkumulátor harminc percnél tovább működőképes (amely például lehet 35 perc, de lehet 60 perc is, vagy még hosszabb idő). 
Ebben a kategóriában a terheléses akkumulátorvizsgálat változatos adatokat eredményez, ezért egységesen „30+” akkumulátornak nevezzük őket.
Az általunk forgalmazott laptopok alapvetően ebbe a kategóriába tartoznak, eltérő esetben külön tájékoztatást adunk az adott terméknél.
6. kategória:
A termék új akkumulátort tartalmaz.
Az akkumulátorok működési ideje nagyban függ a használt szoftverektől, az eszközben található hardverektől és a környezeti hőmérséklettől is.

Mi a teendő akkor, ha újra kell telepíteni az eszközt?
+

Előfordulhat, hogy használat közben történik valami az eszközzel, ami miatt szükséges lenne újratelepíteni az operációs rendszert, nálunk vásárolt termékek esetén a Windows valamelyik változatát.
Amennyiben ez garancia időn belüli, garanciális hiba esetén fordul elő (pl. hardver hiba), és bejelentéssel bekerül a szervizünkbe, úgy a telepítést kollégáink elvégzik.
Ha a termék nem kerül be szervizünkbe, abban az esetben is van mód a szoftverek újratelepítésére, melyhez a Windows telepítő média megfelelő változatát beszerezheted a Tudástárunk Windows oldalán található címekről.

A letöltési oldalunkon megtalálhatóak a Windows, Office és G Data telepítőkészletek beszerzéséhez szükséges hivatkozások, valamint a főbb gyártók támogatás oldalának elérhetőségei.

A Windows telepítés véglegesítésének
lépéseiről készült videónkat megtekintheted itt 
».


Az Office 365 irodai programcsomag egyszemélyes, egy éves verziójának beszerzéséről és telepítéséről készített videónkat itt tekintheted meg ».

További kérdések és válaszok
+

További technikai információkra van szükséged? Nézd meg Tudástárunkat!

Amennyiben nem találtad meg az általad keresett választ, kérdezd kollégáinkat!


Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

Telefonszámok: +36-70-702-73-62+36-70-601-5345

E-mail: ugyfelszolgalat@pcarena.hu

ÚJÍTSON FELÚJÍTOTTRA!

A PC ARÉNA Magyarország legnagyobb, professzionálisan felújított számítástechnikai gépeket és alkatrészeket forgalmazó kereskedése. Több mint egy évtizede dolgozunk az Önök elégedettségéért. Egyedülálló precizitással teszteljük termékeinket, a felújítást kizárólag prémium márkájú alkatrészekkel, nagy szakértelemmel végezzük. Munkánkra és termékeink megbízhatóságára teljes garanciát vállalunk, hogy Ön kockázatmentesen vásárolhasson nálunk minden alkalommal.

Amennyiben érdeklődik cégünk termékei és szolgáltatásai iránt,
  • de még volna néhány kérdése,
  • vagy már mellettünk döntött, de elakadt a vásárlás folyamán,
  • esetleg egyéb kérdése lenne,
akkor a bal oldalon található "Súgóban" remélhetőleg megtalálja a keresett választ!

Társadalmi felelősségvállalás
Minősítéseink
A PC Aréna rendszeresen támogat Alapítványokat, vásárlásaiddal Őket is segíted!
Minőségünk tanúsítványai

Újraszervezés Alapítvány
Gyermekétkeztetési Alapítvány
Facebook
Térkép
Információk
Copyright © 2000-2018 PC Aréna Kft Minden jog fenNtartva!