<
PC Aréna Kft. Általános szerződési feltételei megváltoztak!
A új Általános szerződési feltételek elfogadásához kattintson az "Elfogadom" gombra. A hatályos Általános szerződési feltételek-ért kattintson.
Elfogadom
A pcarena.hu oldalak cookie-kat (sütiket) használnak!
A cookie-k fontosak az oldal megfelelő működéséhez, segítséget nyújtanak a felhasználói élmény fokozásában. Az oldalon használt sütik emlékeztetik a bejelentkezési adataira, és biztosítják a biztonságos bejelentkezést, statisztikai adatokat gyűjtenek az oldal funkcióinak optimalizálásához.
A cookie-k elfogadásához kattintson az "Elfogadom" gombra. További információért olvassa el az Adatvédelmi szabályzatot.
Elfogadom
Írjon nekünk: ugyfelszolgalat@pcarena.hu
Hívjon minket: +36 70 702 73 62
0 termék, 0 Ft
Kosár
Termék Mennyiség Összesen
Bruttó végösszeg: 0 Ft
Tovább a kosárhoz
-->

 Információk
Kik vagyunk?
+
A PC Aréna hazánk legnagyobb, professzionálisan felújított számítástechnikai eszközöket és alkatrészeket forgalmazó kereskedése. Nálunk olyan márkás, felújított gépeket talál, melyekkel gond nélkül megy a munka és a szórakozás. A felújított PC vagy notebook olyan használt számítástechnikai eszköz, melyen elvégezték az adattörlést, a teljes körű tesztelést és az esetleges kisebb hibák javítását.

Minden felújított számítógépünkhöz eredeti, legális, jogtiszta Windows, Office és vírusirtó szoftvereket kínálunk kedvezményes áron.

Kérjen tanácsot tőlünk ingyenesen, és válogasson a több ezer raktáron lévő prémium termékünk közül, az új gépek árának töredékéért!

Rendelés, vásárlás
+
  1. Rakja a kosárba a kiválasztott terméke(ke)t,
  2. Adja meg a szükséges adatokat (pl. számlázási és kiszállítási cím), vagy lépjen be az oldalra
  3. Válasszon fizetési módot,
  4. Véglegesítse megrendelését!

  • Hamarosan e-mailben kapni fog egy értesítőt a megrendeléséről,
  • Személyes átvétel esetén, mielőtt elindulna átvenni a csomagot, - a várakozások és torlódások elkerülése érdekében - kérjük, várja meg az Ön által rendeléskor beállított átvételi időpontot, vagy a foglalásba helyezésről kiküldött értesítőnk utáni minimum 2 órát,
  • Amennyiben Ön kiszállítást kért, abban az esetben a csomag feladásakor küldünk egy tájékoztatót a rendeléséhez tartozó fuvarlevélszámmal, mellyel a csomagkövetés oldalon nyomon követheti a csomagját.

Az adatok pontos kitöltése érdekében a vásárlás folyamán további segítséget fogunk Önnek nyújtani, ami az adatbeviteli lap jobb oldalán lesz látható.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy - személyes átvétel és futárszolgálattal történő kiszállítás esetén is - a megrendelő köteles a termék és a csomagolás sértetlen állapotát ellenőrizni átvételkor!

Vásárlással kapcsolatos további információkért olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket!

Windows, Office 365, G Data beszerzéséről, telepítéséről segítséget a Tudástárunkban talál!

Adatai kezeléséről bővebb információkat Adatvédelmi tájékoztatónkban olvashat.

Amennyiben termékcserét eszközölne lezárt megrendelésében, írjon egy levelet az ugyfelszolgalat@pcarena.hu e-mail címre, vagy hívja a +36-70-702-73-62-es telefonszámot.

Regisztráció előnyei, menete
+
Weboldalunkon bárkinek lehetősége van regisztrálni, akár magánszemély, akár cég. A regisztráció előnye, hogy a felhasználói fiókban el tudjuk tárolni a rendeléshez szükséges adatokat, ezáltal Önnek nem kell minden alkalommal begépelni a szükséges információkat, mint például a számlázási és szállítási adatok, a kapcsolattartó neve és elérhetősége.

A regisztrált fiókjában lehetősége van megtekinteni rendelése állapotát, valamint szintén ott nyílik lehetőség az esetleges garanciális bejelentésre is.
Jótállási igényt - a termék és a folyamat nyomon követhetősége érdekében - kizárólag regisztrációval tud érvényesíteni!

Ezen felül a regisztrációval feliratkozhat hírlevelünkre is, melyben értesülhet legfrissebb akcióinkról, kedvezményeinkről, cégünkkel kapcsolatos eseményekről, valamint egyéb információkról, mint például az ünnepi nyitva tartás.

Regisztráció
Regisztrálhat a hagyományos módon, adatok beírásával, de ha Ön rendelkezik Facebook, vagy Google fiókkal, akár az ottani adataival is elvégezheti a regisztrációt. Amennyiben az átvett adatok hiányosak, úgy lesz módja azokat pótolni.

Regisztráció törlése
Felhívjuk figyelmét, hogy a törléssel kizárja magát az oldalról, utána már nem fér hozzá a korábbi rendeléseihez, nem tudja az esetleges jótállási ügyeit intézni, valamint elesik minden olyan kedvezménytől, ami regisztrált ügyfeleinket illeti meg!

Amennyiben úgy gondolja, hogy már nincs szüksége a weboldalunkon történt regisztrációjára, törölheti fiókját. Ezt megteheti az oldalra belépve, a saját fiókjában az Adatmódosítás lapon, a "Profil végleges törlése" lehetőséget választva.
Hírlevél
+
Akcióinkról és egyéb információkról hírlevelünkben tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket! Hírleveleink a kiküldéskor érvényes árakat tartalmazzák, az éppen aktuális árakról tájékozódjon honlapunkon, vagy keresse értékesítő munkatársainkat.

Hírleveleinkre feliratkozhat, ha regisztrál weboldalunkon.

Amennyiben már nem kéri hírlevelünket, akkor az abban található "Leiratkozom" linkre kattintva, illetve az Ön személyes, PC Aréna fiókjában, az adatmódosítás lapon is elvégezheti a leiratkozást, de ezzel nem az éppen aktuális levélről mond le, hanem a további tájékoztatókról a jövőben.
Rendelés lemondása, elállás joga
+
1.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezése alapján a Fogyasztót megilleti az indoklás nélküli elállás joga.
a)
A Fogyasztó indokolás nélküli elállási jogát a
(i)
Terméknek,
(ii)
több Termék adásvételekor, ha az egyes Termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott Terméknek,
(iii)
több tételből vagy darabból álló Termékek esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
(iv)
ha a Terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az
első szolgáltatásnak a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a Terméket kiszállító személytől eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül gyakorolhatja.
b)
A Fogyasztó elállási jogát az Adásvételi Szerződés megkötésének napja és a Termék átvételének napja között is gyakorolhatja.
2.
A Fogyasztó indoklás nélküli elállási jogát
a)
az Általános szerződési feltételek mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy
b)
az erre vonatkozó egyértelmű - a Szolgáltató felé, az általa megjelölt elérhetőségek valamelyikére (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) eljuttatott - nyilatkozat útján gyakorolhatja.
3.
A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog számítógépes szoftver példányának adásvétele esetén, ha a Termék csomagolását az átadást követően a Fogyasztó felbontotta.
4.
Ha a Fogyasztó az elállásra vonatkozó rendelkezéseknek megfelelően az Adásvételi Szerződéstől eláll, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 (tizennégy) napon belül, a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon - haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül - visszatéríti a Fogyasztó által megfizetett teljes összeget. A Szolgáltató a visszatérítésre a Fogyasztó által igénybe vett fizetési módtól eltérő más fizetési módot is választhat, azonban ehhez a Fogyasztó kifejezett beleegyezése szükséges. A Szolgáltató visszatarthatja a Fogyasztó által megfizetett teljes összeget, amíg a Fogyasztó a Terméket vissza nem szolgáltatja a Szolgáltató részére vagy a Fogyasztó nem igazolja kétséget kizáróan a Termék visszaküldését a Szolgáltató részére.
5.
Ha a Fogyasztó az Adásvételi Szerződéstől az előírt határidőn belül eláll, köteles a Terméket a Szolgáltató részére haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni. A Termék visszaküldése abban az esetben minősül határidőben teljesítettnek, ha azt a Fogyasztó a visszaküldésre nyitva álló határidő lejárta előtt megküldi. A Fogyasztó köteles viselni a Termék visszaküldésének közvetlen költségeit.
6.
Szolgáltató – a készlettől függően – jogosult indokolás nélkül megtagadni a Megrendelés teljesítését vagy az abban szereplő Termékek mennyiségétől kevesebbet visszaigazolni. Erről a Fogyasztót telefon vagy e-mail útján értesíti, és helyettesítő terméket ajánl. Ilyen esetben a Szolgáltató a Fogyasztó által már kifizetett, azonban az Eladó által vissza nem igazolt Termékek vételárát a Vásárló részére haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti.
Ügyélszolgálati e-mail cím: ugyfelszolgalat@pcarena.hu
Fizetési módok
+

Készpénz, bankkártya, utánvét, előre utalás.
Kérjük, előre utalás esetén mindenképpen várja meg ügyintéző kollégánk e-mailes visszajelzését, melyben szerepel az átutalásos számla másolati példánya (az első, eredeti példányt majd a csomaggal együtt kapja kézhez). A fizetést csak ezen számla megérkezése után indítsa el, köszönjük! A folyamatot gyorsíthatja, ha egy utalási bizonylatot válaszként visszaküld számunkra, ellenkező esetben tolódhat a kiszállítás, mivel a beérkezett összegeket csak minden munkanap reggelén áll módunkban feldolgozni.

Készpénzes fizetés
A rendelést személyes átvétel, vagy utánvéttel történő rendelés esetén van mód készpénzben kiegyenlíteni.

Bankkártyás fizetés
Átvételi pontunkon és a weboldalon is van lehetőség bankkártyával fizetni.

Banki átutalásos fizetés
Rendelését banki átutalással is kiegyenlítheti. A rendelés beérkezése után számla másolatot küldünk az Ön által megadott e-mail címre. A számlán megtalálható a bankszámlaszám és a pontos összeg.
Utalás esetén kérjük a közlemény rovatban tüntesse fel a kiküldött számla számát. A csomag feladása csak az ellenérték beérkezése után fog megtörténni.

Bankszámlaszám: UniCredit Bank 10918001-00000057-34870002

Utánvétellel történő fizetés
Utánvéttel kért kiszállítás esetén a futárnak csak készpénzzel lehet fizetni. 

Átvételi lehetőségek
+
Személyes átvétel
Személyes átvétellel történő rendelés esetén, a rendelés feladásától számítva, öt napos foglalás lép életbe. Amennyiben addig nem jelentkeznek a megrendelt termékekért, sajnos nem áll módunkban azokat tovább tartani. A foglalási idő leteltéig viszont bármikor módosíthatja vagy törölheti megrendelését.

Személyes átvétellel leadott megrendelés átvehető a központi telephelyünkön (2142 Nagytarcsa, Ganz Ábrahám utca 4. 2. épület).
 
Futárszolgálattal történő kézbesítés - akár 24 órán belüli szállítás*
A rendelését kérheti házhozszállítással is.

A hétfőtől csütörtök 16.00 óráig, valamint a pénteken 13.00 óráig beérkezett rendeléseket 2 munkanapon belül, a vásárlás során az Ön által megadott szállítási címre kézbesítjük.

A kiszállítás díja bruttó 65.000 forint feletti vásárlás esetén ingyenes.

Csomagját kérheti 24H szállítással kézbesíteni, így az Ön által vásárolt eszközt akár már a következő munkanapon használhatja.*

* A 24 órás kiszállítás feláras, szállítási díjainkról bővebb tájékoztatást a szállítási információkat tartalmazó súgó menüpontban találhat! Az alapdíjas kiszállítás határideje 2 munkanap.

A csomagkiszállításban a Trans-O-Flex segít nekünk.

A TOF-ügyfélszolgálati telefonszáma: +36 1 8 777 400
Szállítási információk, díjak
+
Kiskereskedelmi vásárlóink az alábbi szállítási módok közül választhatnak:

A hétfőtől csütörtök 16.00 óráig, valamint a pénteken 13.00 óráig beérkezett rendeléseket 2 munkanapon belül, a vásárlás során az Ön által megadott szállítási címre kézbesítjük.

A kiszállítás díja bruttó 65.000 forint feletti vásárlás esetén ingyenes.

Csomagját kérheti 24H szállítással kézbesíteni, így az Ön által vásárolt eszközt akár már a következő munkanapon használhatja.

Kiszállítási díjainkról az alábbi táblázatból tájékozódhat.

Szállítási és utánvételi díjak
Rendelések beérkezési ideje:
Hétfőtől csütörtökig 16.00 óráig és pénteken 13.00 óráig
Vásárlás és szállítás típusa Szállítási díj
bruttó 65.000 Ft alatti vásárlás esetén
Szállítási díj
bruttó 65.000 Ft feletti vásárlás esetén
2 munkanapos kiszállítás 1.250 Ft ingyenes
1 munkanapos kiszállítás 2.000 Ft 2.000 Ft
Utánvét díja 508 Ft -
Előre utalás költsége - -

Az áraink az ÁFÁ-t tartalmazzák!

Cégünk futárszolgálati partnere a Trans-O-Flex.

A Trans-O-Flex ügyfélszolgálati telefonszáma: +36 1 8 777 400

A csomagkövetéshez látogassa meg a TOF csomagkövetés weboldalt. A csomag feladása után e-mailben kapott fuvarlevél-azonosítót kell bemásolnia a szállító cég honlapján, a "Csomagkövetés" menüpontban látható részbe, majd a "keresés" feliratra kattintva megtudhatja, melyik szakaszban tart csomagjának kiszállítása.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy - személyes átvétel és futárszolgálattal történő kiszállítás esetén is - a megrendelő köteles a termék és a csomagolás sértetlen állapotát ellenőrizni átvételkor!

Melyik futárszolgálat szállítja ki a csomagot?
+

Cégünk futárszolgálati partnere a Trans-O-Flex.
A Trans-O-Flex ügyfélszolgálati telefonszáma: +36 1 8 777 400

Mikor érkezik a csomagom?
+

Utánvét és előre utalás esetén (az ellenérték beékezésétől számolva), hétfőtől csütörtökig a 16 óráig, illetve pénteken a 13 óráig beérkezett rendelések legkorábban a következő munkanapon kerülnek kiszállításra.*

A csomagkövetéshez látogassa meg a TOF csomagkövetés weboldalt. A csomag feladása után e-mailben kapott fuvarlevél-azonosítót kell bemásolnia a szállító cég honlapján, a "Csomagkövetés" menüpontban látható részbe, majd a "keresés" feliratra kattintva megtudhatja, melyik szakaszban tart csomagjának kiszállítása.

* A 24 órás kiszállítás feláras, szállítási díjainkról bővebb tájékoztatást a szállítási információkat tartalmazó súgó menüpontban találhat! Az alapdíjas kiszállítás határideje 2 munkanap.

Honnan tudom, merre jár a megrendelésem?
+
A csomagkövetéshez látogassa meg a TOF csomagkövetés weboldalt. A csomag feladása után e-mailben kapott fuvarlevél-azonosítót kell bemásolnia a szállító cég honlapján, a "Csomagkövetés" menüpontban látható részbe, majd a "keresés" feliratra kattintva megtudhatja, melyik szakaszban tart csomagjának kiszállítása. 
Sérült csomag
+

Amennyiben a csomag sérülten érkezik, az átvétel pillanatában ezt a futárral jegyzőkönyvre vezesse fel, mert ennek hiányában fizikai sérülésből adódó esetleges problémára (törés, repedés) reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy - személyes átvétel és futárszolgálattal történő kiszállítás esetén is - a megrendelő köteles a termék és a csomagolás sértetlen állapotát ellenőrizni átvételkor!

Garancia, jótállás
+
A PC Aréna minden általa eladott termékre -a termék jellegétől függően- jótállást vállal!

A vonatkozó jogszabály [az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet] alapján a használt termékekre nincs kötelező jótállás.

A PC Aréna Kft. azonban ügyfelei érdekeit szem előtt tartva önkéntes jótállást vállal.

A részletekről bővebb felvilágosítást a Tájékoztató jótállási feltételekről dokumentumunkban olvashat.

Ki érvényesítheti a jótállási igényt?

Számla ellenében a termék mindenkori tulajdonosa, tehát nem csak az eredeti vásárló.

Garanciát érintő igényeket, a termék és a folyamat nyomon követése céljából, kizárólag számlával és regisztrációval lehet érvényesíteni!

Legtöbb termékünkre egy év jótállást vállalunk, ezzel is biztosítva Önt, hogy egy szakmailag az Ön igényeinek megfelelően felkészített, tökéletesen működő, felújított informatikai eszköz kerüljön a birtokába.

Az általunk forgalmazott számítógépekre, monitorokra és laptopokra akár 36 hónap kiterjesztett jótállást vállalunk.

Az általunk vállalt jótállási időkről, valamint a kiterjesztett jótállás feltételeiről és díjairól bővebb felvilágosítást a Tájékoztató jótállási feltételekről dokumentumunkban olvashat.

Garancia kiterjesztés
+
A PC Aréna az elmúlt több, mint tíz év szakmai tapasztalata és a cégünknél alkalmazott tesztelési és minősítési folyamatok miatt önkéntesen vállalja, hogy garancia kiterjesztés lehetőségét biztosítja az Ügyfelei részére.

A jelzett időszakok a vásárlás időpontjára vonatkoznak. Jótállás (garancia)
2017.11.19-ig
Jótállás (garancia)
2017.11.20-tól
Kiterjesztett garanciaidő
3 évre
PC 1 év 1 év 13.900 Ft
TFT 1 év 1 év 11.900 Ft
Laptop 6 hónap 1 év 21.900 Ft
Nyomtató 6 hónap 1 év -
Alkatrész 1 év 1 év -
Új laptop akkumulátor 6 hónap 1 év -
Új termék gyári garancia 1 év gyári garancia
(akár 2-3 év)
Új alkatrész gyári garancia 1 év gyári garancia
(akár 2-3 év)
Szoftver - - -
Használt laptop akkumulátor 1 hét - -
Nyomtató forgó alkatrész - - -

Az áraink az ÁFÁ-t tartalmazzák!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy jótállási igény, a termék és a folyamat nyomon követése érdekében kizárólag számlával és regisztrációval érvényesíthető!

További információkért olvassa el tájékoztatónkat jótállási feltételeinkről.

Garanciális ügyintézés menete
+
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy jótállási igény, a termék és a folyamat nyomon követése érdekében kizárólag számlával és regisztrációval érvényesíthető!

Lépjen be a weboldalunkon a saját felhasználói fiókjába, majd a fejlécen megjelenő "Garanciális ügyintézés" menüpontban, illetve a "Profilom" gombot választva, a megjelenő kék sávon található "Garanciális ügyintézés" menüpontban bejelentheti jótállási igényét.

Garanciális ügyintézés

Természetesen az itt megadott adatait is bizalmasan kezeljük.
Adatai kezeléséről bővebb információkat Adatvédelmi tájékoztatónkban olvashat.

Mi az első teendő, ha hibát észlel?

1)
Kérjük, hogy – ha még nem tette meg – regisztráljon honlapunkon, és az ott található szervizjegyet töltse ki! Ez azért szükséges, hogy minden információval rendelkezzünk az Ön Jótállási igényének teljesítéséhez.
2)
A hibát kérjük, hogy saját érdekében – további hibák megelőzése végett is – haladéktalanul jelezze! A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hiba késedelem nélkül közöltnek tekintendő.
3)
A jótállási igénnyel érintett terméken található összes adatát kérjük, hogy mentse el egy másik adathordozón! Javítás, illetve csere esetén a PC Aréna Kft. az előzetesen külön adathordozóra nem mentett adatokkal kapcsolatban elszenvedett adatvesztésért felelősséget nem tud vállalni!

A garanciális ügyintézéshez a terméket behozhatja személyesen, de kérheti azt is, hogy futárt küldjünk érte. Utóbbi esetben kérjük, hogy a futár megérkezése előtt a terméket gondosan csomagolja be és címezze meg részünkre (PC Aréna Kft. 2142, Nagytarcsa, Ganz Ábrahám utca 4. 2. épület).

Az elkészült terméket a fentiekhez hasonlóan átveheti személyesen, de kérhet futárszolgálattal történő kiszállítást is.

Felhívjuk figyelmét, hogy szervizünk csak a tőlünk vásárolt termékek garanciális ügyintézésével foglalkozik, nem tőlünk vásárolt, illetve garanciaidőn túli termékek ügyintézését nem vállalja!

Ha elakadt, vagy nem tudja mit tegyen és kérdésére, problémájára nem talált választ sem itt, a "Súgóban", sem a "Tudástárban", keresse ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@pcarena.hu e-mail címen vagy a +36-70-702-73-62-es telefonszámon.
Garanciális információk - akkumulátor
+
Milyen működési idejű akkumulátort kapok a használt számítógépemhez / laptopomhoz?

Az akkumulátorok működési idejét egy tesztprogram olvassa ki a terheléses akkumulátor vizsgálat során. Akkumulátorok működési ideje tekintetében az alábbi lehetőségek fordulhatnak elő. Arról, hogy az Ön által vásárolt termékhez tartozó akkumulátor melyik kategóriába tartozik, Ön a vásárláskor tájékoztatást kap.

1. kategória:
Akkumulátor nélkül értékesítjük a terméket.
2. kategória:
A termék nem működő akkumulátort tartalmaz.
3. kategória:
Az akkumulátor működési ideje 1-10 perc közötti.
Ennek jelentése: az akkumulátor legalább egy, de maximum tíz percig működőképes.
4. kategória:
Az akkumulátor működési ideje: 11-30 perc közötti.
Ennek jelentése: az akkumulátor legalább tizenegy, de maximum harminc percig működőképes.
5. kategória (30+):
Az akkumulátor működési ideje 30 perc feletti.
Ennek jelentése: az akkumulátor harminc percnél tovább működőképes (amely például lehet 35 perc, de lehet 60 perc is, vagy még hosszabb idő). 
Ebben a kategóriában a terheléses akkumulátorvizsgálat változó adatokat eredményez, ezért egységesen „30+” akkumulátornak nevezzük őket.
6. kategória:
A termék új akkumulátort tartalmaz.
Az akkumulátorok működési ideje nagyban függ a használt szoftverektől, az eszközben található hardverektől és a környezeti hőmérséklettől is.

Mi a teendő akkor, ha újra kell telepíteni az eszközt?
+

Előfordulhat, hogy használat közben történik valami az eszközével, ami miatt szükséges lenne újratelepíteni az operációs rendszert, nálunk vásárolt termékek esetén a Windows valamelyik változatát.
Amennyiben ez garancia időn belüli, garanciális hiba esetén fordul elő (pl. hardver hiba), és bejelentéssel bekerül a szervizünkbe, úgy a telepítést kollégáink elvégzik.
Ha a termék nem kerül be szervizünkbe, abban az esetben is van mód a szoftverek újratelepítésére, melyhez a Windows telepítő média megfelelő változatát beszerezheti a Tudástárunk Windows oldalán található címekről.

A letöltési oldalunkon megtalálhatóak a Windows, Office és G Data telepítőkészletek beszerzéséhez szükséges hivatkozások, valamint a főbb gyártók támogatás oldalának elérhetőségei.

A Windows telepítés véglegesítésének
lépéseiről készült videónkat megtekintheti itt.

További kérdések és válaszok
+

További technikai információkra van szüksége? Nézze meg Tudástárunkat!

Amennyiben nem találta meg az Ön által keresett választ, kérdezze kollégáinkat!


Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

Telefonszám: +36-70-702-73-62

E-mail: ugyfelszolgalat@pcarena.hu

ÚJÍTSON FELÚJÍTOTTRA!

A PC ARÉNA Magyarország legnagyobb, professzionálisan felújított számítástechnikai gépeket és alkatrészeket forgalmazó kereskedése. Több mint egy évtizede dolgozunk az Önök elégedettségéért. Egyedülálló precizitással teszteljük termékeinket, a felújítást kizárólag prémium márkájú alkatrészekkel, nagy szakértelemmel végezzük. Munkánkra és termékeink megbízhatóságára teljes garanciát vállalunk, hogy Ön kockázatmentesen vásárolhasson nálunk minden alkalommal.

Amennyiben érdeklődik cégünk termékei és szolgáltatásai iránt,
  • de még volna néhány kérdése,
  • vagy már mellettünk döntött, de elakadt a vásárlás folyamán,
  • esetleg egyéb kérdése lenne,
akkor a bal oldalon található "Súgóban" remélhetőleg megtalálja a keresett választ!

Társadalmi felelősségvállalás
Minősítéseink
A PC Aréna rendszeresen támogat Alapítványokat, vásárlásaival őket is segíti!
Minőségünk tanúsítványai

Transzplantációs alapítvány
Újraszervezés Alapítvány
Gyermekétkeztetési Alapítvány
Facebook
Térkép
Információk
Copyright © 2000-2017 PC Aréna Kft Minden jog fenNtartva!