<
PC Aréna Kft. Általános szerződési feltételei megváltoztak!
A új Általános szerződési feltételek elfogadásához kattintson az "Elfogadom" gombra. A hatályos Általános szerződési feltételek-ért kattintson.
Elfogadom
A pcarena.hu oldalak cookie-kat (sütiket) használnak!
A cookie-k fontosak az oldal megfelelő működéséhez, segítséget nyújtanak a felhasználói élmény fokozásában. Az oldalon használt sütik emlékeztetik a bejelentkezési adataira, és biztosítják a biztonságos bejelentkezést, statisztikai adatokat gyűjtenek az oldal funkcióinak optimalizálásához.
A cookie-k elfogadásához kattintson az "Elfogadom" gombra. További információért olvassa el az Adatvédelmi szabályzatot.
Elfogadom
Hívj minket: +36 70 702 73 62
0 termék, 0 Ft
Kosár
Termék Mennyiség Összesen
Bruttó végösszeg: 0 Ft
Tovább a kosárhoz
-->

TÁJÉKOZTATÓ JÓTÁLLÁSI FELTÉTELEKRŐL

A PC Aréna Kft. a jelen tájékoztatón keresztül hatékony segítséget kíván nyújtani Ügyfeleinek, a vásárlókat, mint fogyasztókat megillető jótállási jogokról, annak kereteiről, az érvényesítés folyamatáról.

1.
Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?
Amennyiben a termékre jogszabály vagy a PC Aréna Kft. önkéntes vállalása alapján - hibás teljesítés esetén - jótállás terjed ki.

A vonatkozó jogszabály [az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet] alapján a használt termékekre nincs kötelező jótállás. 

A PC Aréna Kft. azonban ügyfelei érdekeit szem előtt tartva önkéntes jótállást vállal. A részletekről a 3. pontban tájékozódhat.

2.
Ki érvényesítheti a jótállási igényt?
Számla ellenében a termék mindenkori tulajdonosa, tehát nem csak az eredeti vásárló.

3.
Az egyes termékekre milyen jótállási határidő vonatkozik?

A jelzett időszakok a vásárlás időpontjára vonatkoznak. Jótállás (garancia) Kiterjesztett garanciaidő
3 évre
PC 1 év 13.900 Ft
TFT 1 év 11.900 Ft
Laptop 1 év 21.900 Ft
Nyomtató 1 év -
Alkatrész 1 év -
Új laptop akkumulátor 1 év -
Új termék 1 év gyári garancia
(akár 2-3 év)
Új alkatrész 1 év gyári garancia
(akár 2-3 év)
Szoftver - -
Használt laptop akkumulátor - -
Nyomtató forgó alkatrész - -

Az áraink az ÁFÁ-t tartalmazzák!

4.
Mi az első teendő, ha hibát észlel?
1)
Kérjük, hogy – ha még nem tette meg – regisztráljon honlapunkon, és az ott található szervizjegyet töltse ki! Ez azért szükséges, hogy minden információval rendelkezzünk az Ön Jótállási igényének teljesítéséhez.
2)
A hibát kérjük, hogy saját érdekében – további hibák megelőzése végett is – haladéktalanul jelezze! A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hiba késedelem nélkül közöltnek tekintendő.
3)
A jótállási igénnyel érintett terméken található összes adatát kérjük, hogy mentse el egy másik adathordozón! Javítás, illetve csere esetén a PC Aréna Kft. az előzetesen külön adathordozóra nem mentett adatokkal kapcsolatban elszenvedett adatvesztésért felelősséget nem tud vállalni!

5.
Melyek a jótállás érvényesítésének feltételei?
1)
A terméket a jótállási időn belül kérjük, hogy juttassa vissza a PC Aréna Kft. részére. Erre az alábbi módokon van lehetőség:
a)
Személyesen, központi ügyfélszolgálatra
(2142 Nagytarcsa, Neumann János u. 4.) történő beszállítással;
b)
Csomagküldő szolgálattal történő megküldéssel;
c)
Postai csomagként történő feladással;
d)
Futárszolgálat által kézbesített csomagként.
A termékek utánvétes csomagként történő átvételét a PC Aréna Kft-nek nem áll módjában biztosítani.
(Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a hibás terméket tartalmazó csomagnak lezártnak, és biztonságosan kibéleltnek kell lennie a szállítási sérülések elkerülése érdekében! Ennek elmulasztása esetén a szállítási sérülésből adódó hibákért a PC Aréna Kft. nem vállal felelősséget.)
A jótállási igény érvényesítéséhez kapcsolódó szállítási költségek a fogyasztót terhelik.
2)
A vásárlás tényét a termék vásárlásakor kibocsátott számlával szükséges igazolni.
3)
A termék meghibásodása esetén - személyes átadás esetén - átvételi elismervény ellenében vesszük át Öntől a visszaszállított terméket; a javított, vagy cserélt új termék kizárólag ezen átvételi elismervény bemutatása ellenében, annak átadásával vehető át.

Amennyiben a hibát online jelentette, és a terméket az 5/1. b)-d) pontban jelölt módon juttatta el a PC Aréna felé, Ön a – jótállási igénnyel érintett - termék beérkezésekor, ennek tényéről visszaigazoló e-mailt kap. Ezen e-mail felmutatásával vehető át a javított termék (vagy cseretermék).

6.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén Ön: 
1)
Elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha
  • a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen (pl. a termék javíthatatlan vagy egyedisége folytán cserélhetetlen), vagy 
  • ha az a PC Aréna Kft.-nek, mint kötelezettnek a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne (pl. apró, értékcsökkenés nélkül javítható hiba nem alapoz meg cserét).
2)
Másodsorban – választása szerint – arányos árleszállítást követelhet, a hibát a PC Aréna Kft. költségére kijavíthatja vagy kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a PC Aréna Kft. a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, az Önnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tud eleget tenni.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A PC Aréna Kft. törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. 

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt Ön a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. 

A jótállási idő a terméknek vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik
7.
Mely esetekben nem érvényesíthető a jótállás?
A PC Aréna Kft. jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Nem tartozik jótállás alá a hiba tehát, ha annak oka a terméknek az Ön részére történő átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát  
  • a termék helytelen üzembe helyezése; 
  • nem rendeltetésszerű, szakszerűtlen használata;
  • a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása; 
  • helytelen szállítás, tárolás, kezelés; 
  • túlfeszültség;
  • rongálás;
  • elemi kár, természeti csapás
okozta.

A jótállási igény elvesztését jelenti továbbá:
  • ha a meghibásodott terméket Ön a PC Aréna Kft. szervizétől eltérő szervizben javíttatta;
  • ha a meghibásodás utólagosan – nem a PC Aréna Kft. vagy megbízottja által - beépített alkatrész hibájából, illetve módosítása során következett be.

8.
Mit jelent a kiterjesztett garancia (jótállás)?
A 3. pontban meghatározott díj megfizetése ellenében a PC Aréna Kft. által önként vállalt jótállási idő a 3. pontban jelöltek szerint meghosszabbítható. A kiterjesztett garancia (jótállás) időtartama alatt Önt ugyanazok a jogok illetik meg, mint a jótállási idő alatt.

9.
Csere esetén mi vonatkozik a cseretermékre, ha meghibásodás az önként vállalt (rövidebb) jótállási idő alatt, még a kiterjesztett garancia időszakának kezdete előtt történik?
Csere esetén a cseretermékre már az önként vállalt (rövidebb) jótállási feltételei vonatkoznak, a kiterjesztett garancia ára azonban visszajár.

10.
Csere esetén mi vonatkozik a cseretermékre, ha meghibásodás az önként vállalt jótállási idő után, a kiterjesztett garancia ideje alatt történik?
Csere esetén a cseretermékre már az önként vállalt (rövidebb) jótállási feltételei vonatkoznak.



Ha további kérdése van, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi elérhetőségeken:

Telefonszám:
+36-70-702-73-62
E-mail cím:








A PC Aréna
  • 12 év tapasztalatával
  • piacvezető pozíciójával
  • Bisnode AAA minősítésével
  • üzletileg megbízhatóságával
  • környezettudatosságával
  • és az ügyfelek iránti elkötelezettségével
kiáll a termékei mellett, ezért a legtöbb termékünket minimum 1 év jótállással kínáljuk, mely kiterjeszthető akár 3 évre is!

Köszönjük a bizalmát!

Tekintse meg rövidfilmünket, melyben bemutatjuk, hogy mi történik a hozzánk beérkező termékekkel, milyen folyamatokon megy keresztül egy-egy eszköz, mivel tudjuk garantálni, hogy Ön egy megbízható, minőségi, prémium felújított terméket tudjon használatba venni!

Társadalmi felelősségvállalás
Minősítéseink
A PC Aréna rendszeresen támogat Alapítványokat, vásárlásaiddal Őket is segíted!
Minőségünk tanúsítványai

Újraszervezés Alapítvány
Gyermekétkeztetési Alapítvány
Facebook
Térkép
Információk
Copyright © 2000-2018 PC Aréna Kft Minden jog fenNtartva!